Na Państwa życzenie wprowadziliśmy jeszcze jeden status: "5. Zamówienie wysłane/ odebrane". Oznacza on, że towar został zabrany z naszego magazynu przez spedycję lub odebrany przez Państwa.
Żaneta
2023-03-29 14:56:51
Poniżej kilka często zadawanych przez Państwa pytań:
1. Czy zamówienie na wysyłkę spedycją od razu po przesłaniu trafia do realizacji,
nawet jeśli jest bardzo małe?
NIE. Wszystkie zamówienia przeglądane są przed włączeniem do realizacji.
System przejmuje kontrolę nad zamówieniem dopiero po zatwierdzeniu go przez nas.
Jeśli w uwagach wpiszą Państwo, że jeszcze będą domawiać, zamówienie zaczeka.
Domówienie może być dosłane do kilku dni (maksymalnie 5dni- tak aby np. zamówienie wysłane w poniedziałek z dopiskiem "domówię", można było wysłać od nas najpóźniej w piątek w tym samym tygodniu).
Przy przesyłaniu do nas OSTATNIEGO domówienia, prosimy w uwagach wpisać: "Można realizować" abyśmy mogli przystąpić do pakowania towaru.
Żaneta
2023-03-29 14:57:27
2. Skąd wiem kiedy nastąpi wysyłka mojego zamówienia?
Zamówienia bez Państwa uwag (dotyczących daty dostawy czy rezerwacji) trafiają do wysyłkowej kolejki. Czas oczekiwania zmienia się, ale przeciętnie w ostatnich tygodniach wynosi między 1-3dni robocze. Zależy to oczywiście od ilości zamówień w danym momencie, ale też ilości pozycji w Państwa zamówieniu- zamówienia niepełnokartonowe powyżej 40 pozycji realizowane są z opóźnieniem nawet 7dni.
Wszystkie etapy realizacji mogą Państwo śledzić sprawdzając statusy zamówień na swoim koncie.
Po zmianie statusu na "1. Oczekiwanie na skompletowanie" zamówienie przejmuje system WMS
i wtedy już prosimy o śledzenie kolejnych zmian statusów i etapu wysyłki/ odbioru
na stronie w zakładce "Zamówienia".
Żaneta
2023-03-29 15:02:39
3. Co zrobić jeśli zależy mi na dostawie na konkretny dzień?
W przypadku jeśli zależy Państwu na dostawie na konkretny dzień uprzejmie prosimy wpisać to w uwagi zamówienia. Zawsze je czytamy i staramy się do nich stosować.
Przypominamy jednak, że dostawy realizuje spedycja zewnętrzna Rohlig SUUS i niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy np. do podanej godziny czy dokładnie we wskazany dzień.
Prosimy pamiętać o zdarzeniach losowych jak wypadki na drogach, awarie samochodów liniowych, które mimo naszych najszczerszych chęci wykluczają czasem dostawę w planowanym wcześniej terminie.
Żaneta
2023-03-29 15:07:20
4. Skąd wiedzieć, że towar który zamawiam zapełni paletę w 100%?
Gdzie podana jest logistyka opakowanie/ warstwa/ paleta?
Jako pierwsze prosimy sprawdzić wagę brutto towaru, która widoczna jest w koszyku w trakcie robienia zakupów.
Kolejna możliwość do dopisanie w uwagach zamówienia np. "W przypadku wolnego miejsca dopełnić paletę papierem, maksymalnie 40szt".
Uwagi do zamówień zawsze są czytane,w miarę możliwości realizowane i tak samo wiążące jak rozmowa telefoniczna z BOK.
Dodatkowo w każdym produkcie po wejściu w jego kartę rozpisana jest dokładna logistyka:
Np. Softlan 40p/ 1L ultra koncentrat (12)[D]
Sztuk w opakowaniu: 12
Sztuk na warstwie: 144
Sztuk na palecie standard: 432*
(*paleta jaka oryginalnie do nas przyjeżdża; większość składa się z 3 lub 4 warstw i sięga maksymalnie do pasa. Zazwyczaj już przy takich paletach robimy promocje cenowe.)
Sztuk na palecie wysyłkowej: 864**
(** jest to paleta powiększona, jaką maksymalnie możemy wysłać spedycją;
zazwyczaj to ilość x2 palety standard, chyba że waga na to nie pozwala- waga maksymalnie 1000kg/ 1 paletę;
Żaneta
2023-03-29 15:07:59
5. Skąd wiedzieć, że towar który zamawiam to pół paleta czy cała paleta?
Przedziały wagowe brutto ustawione w systemie od których zależą wielkości palet:
0-247kg - półpaleta
248kg- 715kg- paleta wymiar euro 80x 120
716kg- 825kg- paleta angielska 100x 120
826kg + wielokrotność palety euro
.
Wagę towaru wyświetla koszyk w trakcie jego zamawiania.
Podane wagi są oczywiście orientacyjne- system nie bierze pod uwagę objętości towarów,
która ma wpływ na ostateczną wielkość. Po wpłynięciu zamówienia weryfikujemy koszty transportu i w przypadku wątpliwości kontaktuje się z Państwem telefonicznie.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Comments (6)