Kiedy dokonywać wpłaty za zamówienie? (DLA KLIENTÓW, KTÓRZY ROBIĄ ZAMÓWIENIE HURTOWE PO RAZ PIERWSZY):
Po złożeniu zamówienia na maila przychodzi Państwu potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem konta, bankiem i kwotą, którą należy zapłacić (przy wybraniu przedpłaty). Po wykonaniu przelewu najlepiej wysłać na maila hurt@bamal.pl potwierdzenie przelewu, co znacznie przyspieszy realizację zamówienia.
Zamówienie, które do nas wpłynęło przekazujemy magazynierom, którzy je pakują. Po zrobieniu ostatecznej FAKTURY (wcześniej posługujemy się tylko Zamówieniem Klienta), przesyłamy ją Państwu na maila i w razie ewentualnych rozbieżności wynikających z różnych przyczyn, dogrywamy zamówienie.
Drugim sposobem jest wysyłka ZA POBRANIEM. Po wyborze takiej metody płatności, paleta jest pakowana i wysyłana od razu, a należność płaci się kurierowi, który dostarcza towar. W dniu wysyłki towaru dostają Państwo telefonicznie informację, że towar od nas wyjeżdża. Zazwyczaj jest to ten sam dzień, w którym zamówienie spływa do nas.
Założyłem konto i widzę wysokie ceny. Jak mogę uzyskać dostęp do cen hurtowych?
Należy zarejestrować się na stronie, uzupełnić dane firmy, zapisać zmiany. Wtedy napisać do nas maila( hurt@bamal.pl) bądź zadzwonić pod (tel. 793-495-425) i poinformować o chęci zakupów hurtowych, wtedy dodamy Państwa konto do grupy hurtowników. BEZ NASZEJ WERYFIKACJI WIDZĄ PAŃSTWO TYLKO CENY DETALICZNE.
Czy ceny, które widzę przy zdjęciu są ostatecznymi cenami?(mam już aktywowany profil hurtownika)
Nie. Należy wejść w dany produkt i pod zdjęciem widoczna jest zakładka GRADACJA. Tam widoczne są dodatkowe progi cenowe, które są dostępne przy zakupie większych ilości danych produktów.
Co to jest gradacja cenowa?
Jest to niższa cena produktu, ze względu na zamówienie jego większej ilości.
Co zrobić, żeby dodać adres dostawy?
Należy wejść w TWÓJ PROFIL -> ADRESY-> NOWY ADRES i zaznaczyć, że dodawany adres to ADRES DOSTAWY.
Co jeśli danego rodzaju/produktu nie widzę na stronie?
Jeżeli produkt nie jest widoczny na stronie, tzn. że nie mamy go na stanie. Dla upewnienia można w polu UWAGI (pod koniec finalizowania zamówienia) wpisać pytania bądź uwagi co do wybranych towarów.
Gdzie znajdę wszystkie produkty?
Na stronie, w panelu z lewej strony są zakładki (np. do płukania, żele, proszki...). Po wybraniu odpowiedniej kategorii wyświetlą pożądane się produkty.
Czy mogę odebrać zamówione towary osobiście w sklepie?
Tak. Odbiór możliwy jest w Krakowie pod adresem ul. Obrońców Modlina 7e lub Krościenko 12 k. Ustrzyk Dolnych (po wcześniejszym uzgodnieniu).
Czy towar w sklepie jest nowy i posiada gwarancję?
Tak. Nasza produkty są nowe, nieużywane i objęte gwarancją ich producentów.
Czy mogę otrzymać jako dowód zakupu fakturę VAT?
Tak. Domyślnie zawsze wystawiamy fakturę VAT. Jeżeli życzą sobie Państwo dokonać zakupów na paragon, należy zaznaczyć odpowiednie pole przy finalizowaniu zamówienia oraz napisać w UWAGACH (również pod koniec finalizowania zamówienia).
Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?
Na stronie są zarówno ceny netto jak i brutto.
Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszty dostawy?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa wartość produktu brutto. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia i jest widoczna przed złożeniem zamówienia (po dodaniu do koszyka, w formularzu zamówienia).
Gdzie po dostarczeniu palety można znaleźć dokumenty?
Faktura zawsze dodawana jest na górę palety po jej spakowaniu. Jeżeli jest więcej niż jedna paleta, dokumenty są włożone do palety oznaczonej jako 1/x np. 1/5
Co oznaczają nawiasy przy nazwie produktu?