Reklamację należy zgłosić najpóźniej 5 dni od daty dostawy/odbioru.

W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zrób zdjęcia uszkodzonej palety (jak wyglądała w momencie dowozu przez Kierowcę, przed rozpakowaniem) oraz towaru (poszczególnych sztuk).

2. Spisz protokół szkody-Kierowca powinien mieć odpowiedni dokument. W razie jego braku należy poprosić Kierowcę, aby zjawił się z dokumentem w innym terminie lub dać nam znać, abyśmy mogli interweniować. Zwróć uwagę, jak został spisany protokół! Jeśli zgłaszasz szkodę, nie może być zaznaczone, że paleta nie została uszkodzona. Można też zapisać ewentualne uszkodzenia na liście przewozowym i zrobić jego zdjęcie.

3. Napisz maila na adres reklamacje@bamal.pl, opisując sytuację i załączając zdjęcia oraz protokół.

Dopiero dopełnienie powyższych formalności pozwala na zgłoszenie reklamacji.
Spedycja ma 30 dni roboczych na rozpatrzenie zgłoszenia.
Data liczona jest od momentu wysłania przez nas zgłoszenia.


UWAGA!
Reklamacje zgłaszane telefonicznie, przez SMS/MMS nie będą rozpatrywane!
Za zgłoszenie reklamacji uznaje się tylko wiadomość drogą e-mail.


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć