Zgodnie z ustawą "O prawach konsumenta" przyjmujemy zwroty i reklamacje towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny pod warunkiem, iż towar jest nieuszkodzony i nie był wcześniej używany.
Zwroty hurtowe:
Zwroty hurtowe są realizowane w sytuacji, gdy zakupiony przez Państwa towar ma wady fabryczne. Wówczas możemy dokonać wymiany produktu na nowy. Ewentualne zwroty towarów w sytuacji, w której dany produkt się nie sprzedaje, są już ustalane indywidualnie z przedstawicielem handlowym.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt mail po adresem: sklep@bamal.pl
Zwroty detaliczne:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy wg przepisów dotyczących zakupów na odległość.
Dotyczy to tylko sprzedaży detalicznej (konsumenckiej), a więc dotyczy to tylko osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zwracamy produkt, nie może nosić śladów użytkowania. Towar nie może być rozpakowany, każdy element powinien być kompletny. Zapakowany w opakowanie producenta.
W przeciwnym wypadku zwroty nie będą przyjmowane.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu towaru:
- odeślij do nas produkt w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu z całą zawartością. Przesyłka jest, realizowana na Twój koszt.
- do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie o chęci zwrotu towaru, a także numer konta bankowego, na który ma zostać zrealizowany zwrot.
- w ciągu 5 dni od momentu otrzymania przesyłki sprawdzimy jej stan (czy jest nieuszkodzona, oryginalnie zapakowana itp)
- jeśli nie będzie żadnych przeciwwskazań, zwrot zostanie przyjęty, a pieniądze zostaną wypłacone na podane w oświadczeniu konto
- w przypadku, w którym zwrot zostanie odrzucony, zostaniesz o tym poinformowany, w przeciągu 14 dni roboczych produkt zostanie odesłany.
W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem: sklep@bamal.pl lub telefonicznie 12 307 36 36