Kiedy dokonywać wpłaty za zamówienie? (DLA KLIENTÓW, KTÓRZY ROBIĄ ZAMÓWIENIE HURTOWE PO RAZ PIERWSZY):

Po wysłaniu zamówienia na maila przychodzi Państwu potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem konta, bankiem i kwotą, którą należy zapłacić (przy wybraniu przedpłaty). Po wykonaniu przelewu najlepiej wysłać na maila hurt@bamal.pl potwierdzenie przelewu, co znacznie przyspieszy realizację zamówienia.
Zamówienie, które do nas wpłynęło, przekazujemy magazynierom, którzy je pakują. Po zrobieniu ostatecznej FAKTURY (wcześniej posługujemy się tylko Zamówieniem Klienta), przesyłamy ją Państwu na maila i w razie ewentualnych rozbieżności wynikających z różnych przyczyn, dogrywamy zamówienie.
Drugim sposobem jest wysyłka ZA POBRANIEM. Po wyborze takiej metody płatności, paleta jest pakowana i wysyłana od razu, a należność płaci się kurierowi, który dostarcza towar. W dniu wysyłki towaru dostają Państwo telefonicznie informację, że towar od nas wyjeżdża. Zazwyczaj jest to ten sam dzień, w którym zamówienie spływa do nas.

Założyłem konto i nie widzę cen. Jak mogę uzyskać dostęp do cen hurtowych?

Po rejestracji na stronie prosimy o kontakt z biurem. Po weryfikacji firmy i ustaleniu wysokości przewidywanych zakupów ustalamy poziom cenowy, jaki firma otrzyma. Aby utrzymać się na danym poziomie, trzeba będzie wyrobić ustalone minimum zakupowe. Robiąc wyższe, niż ustalone zakupy dostają Państwo możliwość dostępu do kolejnego poziomu, a co za tym idzie niższych cen. BEZ NASZEJ WERYFIKACJI, PO ZAŁOŻENIU KONTA NIE ZOBACZĄ PAŃSTWO ŻADNYCH CEN.

Czy ceny, które widzę, są ostatecznymi cenami? (mam już aktywowany profil hurtownika).

Nie. Ceny są różne w zależności od przypisanego poziomu. Poziomy przypisywane są po weryfikacji firmy i ustaleniu wielkości przewidywanych zakupów. Jeśli deklarowane przy weryfikacji zakupy są zwiększane, klient może trafić na kolejny poziom i mieć niższe ceny.

Czy mogę odebrać zamówione towary osobiście w sklepie?

Tak. Odbiór możliwy jest w Krakowie pod adresem ul. Obrońców Modlina 7e
lub Krościenko 30F k. Ustrzyk Dolnych (po wcześniejszym uzgodnieniu).

Czy towar w sklepie jest nowy i ma gwarancję?

Tak. Nasza produkty są nowe, nieużywane i objęte gwarancją ich producentów.

Czy mogę otrzymać jako dowód zakupu fakturę VAT?

Tak. Domyślnie zawsze wystawiamy fakturę VAT. Jeżeli życzą sobie Państwo dokonać zakupów na paragon, należy napisać to w odpowiednim polu przy finalizowaniu zamówienia (pkt 3 – Sposób dostawy: Jeżeli chcesz dodać komentarz do swojego zamówienia, zapisz go poniżej.)

Czy ceny podane na stronie są cenami brutto, czy netto?

Na stronie są podawane zarówno ceny netto, jak i brutto.

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszty dostawy?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa wartość produktu netto i brutto. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia i jest widoczna po przejściu do realizacji koszyka (pkt 3 – Sposób dostawy)

Gdzie po dostarczeniu palety można znaleźć dokumenty?

Faktura zawsze dodawana jest na górę palety po jej spakowaniu. Jeżeli jest więcej niż jedna paleta, dokumenty są włożone do palety oznaczonej jako 1/x np. 1/5.

Co oznaczają nawiasy przy nazwie produktu?


Jak mam zmienić hasło do logowania się?

Zmianę hasło można dokonać w zakładce "Moje konto"-- "Informacje osobiste" następnie w wierszu "nowe hasło"
wpisać hasło, którym od tego momentu będziemy się posługiwać.
Zachęcamy również do zapisania się do newslettera, aby być na bieżąco z naszymi nowościami i promocjami.


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć